Monday, March 26, 2012

k calm down faez -___-

Assalamualaikum~

Aku tau aku masih muda . Aku baru form 4 . Tapi aku dah tau mana buruk mana baik . aku ada perasaan . aku ada perasaan macam orang lain jugak . KAU pun ade perasaan jugak kan ? kalau nak bergurau pon , biarlah bertempat . jangan sesuka hati buad sesuatu kat orang tanpa fikir perasaan orang . otak kau letak mana ? dah besar tapi fikiran x matang . Semua orang ade perasaan , KAU pun ade perasaan jugak . Dah lama aku pendam perasaan nie , tapi aku still sabar . Jangan sampai aku marah and buad perkara bodoh . nanti kau jugak yang menyesal . kan ? Aku boleh bersabar dengan kau lagi . Please please please pikir sikit perasaan orang . kau ada otak , gunakan lah weh ! Jangan fikir kau sorang je ade perasaan . budak kecik , binatang semua ade perasaan jugak .

No comments: