Wednesday, June 6, 2012

Nice day :)

Assalamualaikum semua :) k dah lama sangat aku tak update blog aku nie . maklum leww terlampau busy dengan kerja kan . malam nie aku free and rasa macam nak update pulak , so aku ikut lah perasaan tu .

Actually aku nak cerita yang harini dan semalam sangat ohsemm ! Haha sebab apa ? sebab aku dapat keluar dgan cous and membe aku yang gila sporting . rasanya ktorg lah yg paling bising dalam ktm , dalam tempat bowling . hahaha tu sangat best tuan2 & puan2 . Rasa macam dunia nie ktorg punya . bhahaha sangat tipu . Dalam masa 2 hari ktorg main 7 game bowling . haha sampai sakit gila tangan nie . yang pasti ktorg dah teror . haha strike je kan ! *mohon percaya* . nak dekat rm60 seorang duit habes untuk bowling saja , haha gila bukan ? tapi tu lah kenyataan yang ktorg nie gila . haih malang sape dapat . haha wayang x sempat tengok , cous aku teros x jadi nak pegi study . hahaha habes lah kau dude ! Dalam masa 2 hari nak dekat rm300 duit habes . sangat ohsemm ! haha yelahh baru gaji kan . ekeke ktorg sangat boros . auummm <3

K lepas nie kalau ada masa ktorg enjoy2 lagi . sape yang nak jumpa aku x dpat , sorry . korang sangat .... haha kbai assalamualaikum :D

1 comment:

e i y k a said...

amboi . bak lah sikit duit tuh !